دست نویس های تنهایی....

بغض هایی که دوس دارن فریاد بشن........

دست نویس های تنهایی....

بغض هایی که دوس دارن فریاد بشن........

حلاج عشق


طناب دار می بافم.....

                                            -  برای آرزوهایم -


وحسرت چار پای بودنم را میکشد......


گلوی فکر من -  هن هن کنان - از درد  می گیرد....


ومن تب دار یک حسرت...


                                     تمام لحظه های بودنم را می شمارم.....


طناب تلخ یک رویاست.....


اینکه،


  تو هرروز می بافی برایم حسرتی دیگر


و من امشب بسوزانم تمام ارزوها را برای تو.......


برقص امشب براین داری که میبافی .........


که حلاج دلت فردا به دار عشق مهمان است....



نظرات 10 + ارسال نظر
ANNA سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:46 ب.ظ http://www.lapeste.blogsky.com

تا حالا به دار زدن فکر نکرده بودم
گمان می برم سخته و خیلی طول می کشه

درد دارد اما دارم مذاب میشم....

ANNA سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:46 ب.ظ http://www.lapeste.blogsky.com

رها سلام
رها شدی
از طاعون دور شدی

نه طاعون در من زنده است

ANNA سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:55 ب.ظ http://www.lapeste.blogsky.com

نوشته بودی عقایدت قربانی .......
کسی را می شناسی که عقایدت قربانی نشده باشد ؟

گمانم بشناسم....

سارا سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ب.ظ

رها ..........
نمی تونم چیزی بگم
گریه م گرفت

سلام سارای عزیز متاسفم که با درد نویسی ازارت دادم....

سارا سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ب.ظ

برایم دعا کن !

چشمان تو گل آفتابگردانند !

به هر کجا که نگاه کنی ،

خدا آنجاست !

هزارمین سیگارم را روشن می کنم ....

پس چرا سکته نمی کنم ؟

نمی دانم ....


از : حسین پناهی

ممنونم همیشه مهربانی کلامت را میستایم

سارا چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:06 ب.ظ

سلام مهربونم
نه آزارم نمیدی واقعیته ظرفیت من پایینه

تو احساس مهربانی داری قدرشو بدون خانمی....روزگار ادم رو سنگ میکنه...

سارا چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:08 ب.ظ

دیوانه نمی گوید دوستت دارم

دیوانه می رود تمام دوست داشتن را

به هر جان کندنی

جمع می کند از هر دری

می زند زیر بغل

می ریزد پای کسی که

قرار نیست بفهمد دوستش دارد...



از : مهدیه لطیفی

بسیار زیبا و دلنشین بود.....سپاسم برایتان...

کوروش چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:50 ب.ظ http://www.korosh7042.com/

طتاب دار را بانو
به گرد ِ گردن حسرت
بباید بافت
وحکم ِمرگ ِ اندوهت
تو اجرا کن
بدون وحشت از تقدیر ِ بنوشته
(کوروش)

سلام استاد بزرگوار....
راستش من میخواهم اما نمیشود....شاید شما بتوانید این حکم اعدام را اجرا کنید

کوروش پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:32 ق.ظ http://www.korosh7042.com/

کاشکی دستی میداشتم
داری بزامش
برای حلقوم حسرت فشردن
کاش قامتی اراسته می داشتم
بلند تر از قد ِ اندوه
تا هرگاه برافراشتی اش
نفس در نای نماند
و پای هرچه غم است
با زمین دلت بیگانه بماند

حقی پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:18 ب.ظ

سلام

یه اپ میکنم چند روز دیگه حلاج گونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد