دست نویس های تنهایی....

بغض هایی که دوس دارن فریاد بشن........

دست نویس های تنهایی....

بغض هایی که دوس دارن فریاد بشن........

این منم.....بعد تو

مهربانی را مچاله میکنم لای کاغذ خود خواهی .......


در چهار سوی دلم مترسک می گذارم!!!!


تا کبوترعشق جلد بامم نشود.....


اری این همان نگاهی است به من


                              بعد از کوچ بهاری تو......

نظرات 7 + ارسال نظر
کوروش شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:43 ب.ظ http://www.korosh7042.com/

نور برخاسته از چشم
بی شک
بر دل می نشیند
اگر خاستگاهش
دل باشد
بگذار شعله را
سرکشی کند
بسوزاند
تا دودش
راهبر چشم ِمنتظر باشد
در این وادی تنهایی
فانوس نگاهت را
از این مسافر ره گم کرده
در این دریای پرتوفان
دریغ نکن
ـکوروش)

در نگاه منتظر شاید همه چیز بوی از امید داشته باشد اما برای کسی که برای کوچیدن مهیا شده هرگز....

ANNA شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:31 ب.ظ http://www.lapeste.blogsky.com

کمی
فقط کمی
مترسک را بچرخان
دستانش خسته ست
باور نمی کنی ؟
من با او همکلامم

شبیه مترسک شده ام....تلخ و سرد و گزنده....

ANNA شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:31 ب.ظ http://www.lapeste.blogsky.com

سلام
خیلی قشنگ بود
واقعا لذت بردم
دو بار خوندمش
بسیار خوب

سلام نازنینم خوبی؟نگران احوالت هستم...سعی کن با نوشتن ارام شوی مثل همیشه...مثل من

سهراب شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:57 ب.ظ

آنچه از کوچ پرنده می ماند حسرتی بر دل اوست ...
به شوق داشتن آشیانه ای برای ماندن .

حسرتی تلخ وکشنده...
ای دوست همیشه امدنت مفتخرم میکند..برای هدیه ارزشمندتان همیشه ثنا گویم....

سهراب شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:01 ب.ظ

حس کبوتر به بامی که تعلق دارد قابل توصیف نیست .
حتی اگر چشمانش را ببندی و کرورها جریب آنطرفتر رهایش کنی
به هوایش باز خواهد گشت .
کبوتر عشق را سخت می توان شناخت !

درست میفرمایید...راست است که میگویند بین حرف و عمل فاصله است...

سارا یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:37 ب.ظ

دوست دارم
یک نفر بیاید و
کوچ بهاری تو را
بردارد و ببرد تا دوردست ها
تا که دست ِفکر و خیالم
به آن نرسد !

یعنی میشه یکی بیاد؟

سارا یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:38 ب.ظ

حالا که رفته ای
تعجب می کنم
چرا کفش هایت را نپوشیده ای!؟

"محمدرضا عبدالملکیان"

من نیز متعجب همینم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد